Biuro Rachunkowe „ABAKUS” Grzegorz Hrycikowski jest biurem zbudowanym w oparciu
o ponad 15 letnie doświadczenie w dziedzinie rachunkowości.
Świadczymy kompleksową obsługę w zakresie prowadzenia księgowości i rozliczeń podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz obsługę kadrowo - płacową dla osób fizycznych
i prawnych o różnym profilu działalności.
Zapewniamy swoim Klientom najwyższy poziom świadczonych usług. Gwarancją naszej solidności jest Certyfikat Księgowy nr nadany przez Ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Działalność prowadzona przez nas objęta jest ochroną ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
Dodatkowo stale współpracujemy ze specjalistami z różnych dziedzin . z zakresu prawa, ubezpieczeń czy systemów informatycznych i dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom pełne wsparcie również w tym zakresie. Chcemy, aby nasz Klient mógł załatwić wszystkie swoje sprawy w jednym miejscu.
Dzięki zoptymalizowanej strukturze, nowoczesnym narzędziom pracy i właściwej organizacji działań jesteśmy w stanie zaoferować usługi realizowane w pełni profesjonalnie, rzetelnie, terminowo i w konkurencyjnych cenach.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz do skorzystania z usług naszego biura.
Dlaczego my?
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
Dbamy o to, by ograniczyć do minimum Państwa kontakt z urzędami – jako pełnomocnik reprezentujemy Państwa przed Urzędem Skarbowym, ZUS oraz Państwową Inspekcją Pracy. Dokumenty można przesyłać do naszego biura za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej, dodatkowo istnieje możliwość odbioru dokumentów z Państwa Firmy lub innego miejsca dogodnego dla Klienta.
BEZPIECZEŃSTWO
Jako biuro wpisane na listę Ministra Finansów nr ponosimy pełną odpowiedzialność za poprawność prowadzonej przez nas księgowości. Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co daje dodatkowy spokój i komfort.
DOŚWIADCZENIE
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń firm różnych branż. Nasze doświadczenie zawodowe dopełniamy ciągłym dokształcaniem oraz udziałem w licznych szkoleniach.
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ
Wiemy, że każda działalność jest specyficzna, dlatego do wszystkich osób korzystających
z naszych usług podchodzimy indywidualnie i z zaangażowaniem.
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA
Pomagamy przygotować dokumenty już na etapie rozpoczynania działalności gospodarczej. Przygotowujemy wszystkie dokumenty do banków. Prowadzimy pełną dokumentację dotyczącą zatrudnionych pracowników. Pomagamy pozyskać i rozliczyć dotację na założenie bądź rozwój firmy.
STAŁY DOSTĘP DO DANYCH
W miarę rozwoju Biura dzięki oprogramowaniu nasi Klienci będą mogli w każdej chwili połączyć się zdalnie i na bieżąco mieć wgląd w dane swojej firmy (płatności, podatki, zestawienia księgowe). Zapewnimy dostęp do danych finansowych firmy przez Internet 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
biuro rachunkowe wałcz, księgowość wałcz, abakus wałcz