Biuro rachunkowe AMER jest spółką cywilną powstałą w 2009 roku, świadczącą usługi z zakresu księgowości oraz płac. Dzięki połączeniu specjalistów z wieloletnim doświadczeniem ciągłego podnoszenia kwalifikacji oraz najnowszemu oprogramowaniu świadczymy usługi najwyższej jakości dostosowane do potrzeb i oczekiwań naszych klientów.
Księgowość:
Prowadzenie Ksiąg Handlowych.
Prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów.
Prowadzenie Ryczałtu Ewidencjonowanego.
Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupów dla potrzeb podatku VAT.
Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT).
Sporządzanie deklaracji rozliczeń rocznych osób fizycznych.
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
Kadry i płace:
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem oraz ustalaniem stosunku pracy (tj. np. sporządzanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy).
Czynności związane z naliczaniem wynagrodzeń.
Sporządzanie list płac.
Prowadzenie kartotek pracowniczych.
Sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego.
Sporządzanie i ewidencja dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS.
Nasze biura mieszczą się w Sokółce i Białymstoku.