Jakie dane o Tobie zabieramy?
W trakcie rejestracji
W celu skorzystania z niektórych funkcjonalności naszego portalu musisz być zarejestrowany. Podczas rejestracji firmy na naszej stronie internetowej poproszony zostaniesz o wskazanie następujących danych: nazwę firmy, REGON, imię i nazwisko, adres siedziby firmy (ulica, nr domu, nr lokalu, miasto, województwo), adres e-mail, numer telefonu, opis firmy, hasło.
W trakcie wizyty (dane gromadzone automatycznie)
W trakcie wizyty na naszym portalu internetowym w sposób automatyczny zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty. Są to np. Twój adres IP, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego itp.
W trakcie kontaktu
Podczas gdy kontaktujesz się z nami za pomocą formularza umieszczonego na naszej stronie, telefonu, poczty email, Skype’a itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email.
W trakcie transakcji
Zanim będziesz mógł dokonać transakcji zakupu oferowanej przez nas usługi (dotyczy pakietu Premium i SuperPremium) zostaniesz poproszony o podanie nazwy firmy, adres siedziby firmy, imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, a także danych dotyczące formy płatności- typ karty kredytowej, numer karty kredytowej, datę ważności, numer CVV itp.
W jaki sposób Twoje dane są przez nas wykorzystywane?
Naszym zadaniem jest ochrona danych dotyczących twojej osoby, których udzielasz nam podczas wizyty na naszym portalu, rejestracji firmy, wypełniania formularzy zgłoszeniowego związanego z praktykami lub kontaktu. Wszystkie zgromadzone przez nas informacje nie są sprzedawane ani przekazywane osobom trzecim bez Twojej zgody. Z wyłączeniem dwóch sytuacji, w których portal ma prawny obowiązek udzielanie informacji o zgromadzonych danych osobowych:
a. W myśl ustawy o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku w przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Danych Osobowych Twoje dane mogą być udostępnione jego pracownikom.
b. Wskazane przez Ciebie dane mogą być udostępnione organom wymiary sprawiedliwości jeżeli dopuścisz się naruszenia naszego regulaminu bądź będą tego wymagały przepisy prawa.
Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystywane do umożliwienia Ci zalogowania się do naszego systemu i umieszczenia danych Twojej firmy w naszym katalogu. Rejestracja jest obligatoryjna, jeżeli chcesz by Twoja firma została dodana do naszego katalogu.
Dane udostępnione przez Ciebie w trakcie korespondencji będą wykorzystywane przez nas tylko zgodnie z celem ich przeznaczenia.
Dane zbierana w trakcie transakcji zakupu oferowanej przez nas usługi będą wykorzystane w celu realizacji transakcji (pobrania od Ciebie należnej kwoty, wysłania Ci potwierdzenia nabycia usługi). Twoje dane będą w tym celu udostępnione firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążenia Twojej karty kredytowej. Nie będzie ona wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu. Podanie tych danych jest obligatoryjne, jeżeli chcesz dokonać transakcji zakupu oferowanej przez nas usługi.
Jeżeli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie naszego Newslettera, wykorzystamy Twoje dane w celu wysłania Ci go. Decyzję o wyrażeniu zgody na otrzymywanie przez Ciebie Newslettera powinieneś podjąć w czasie rejestracji swojej firmy. Możesz ją również podjąć później i zapisać się na niego, czego dokonasz edytując dane swojej firmy.
Dane zbierane w trakcie zgłaszania Twojej kandydatury do odbycia praktyk w zarejestrowanej w naszym portalu firmie geodezyjnej są przekazywane geodetom prowadzącym w danym czasie rekrutacje i umożliwiają mu nawiązanie kontaktu z Tobą.
Dane, które są zbierane automatycznie mogą zostać użyte do analizy zachowań użytkowników korzystających z naszej stronie internetowej, zbierania o nich danych demograficznych, bądź do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.
Jak będziemy się z Tobą kontaktować?
Jeżeli zarejestrowałeś swoją firmę w naszym portalu, zapisałeś się na nasz Newsletter, bądź skontaktowałeś się z nami poprzez jakikolwiek wskazany przez nas sposób, zastrzegamy sobie możliwość skorzystania z danych ujawnionych w trakcie wykonywania wyżej wymienionych czynności w celu nawiązania z Tobą kontaktu.
W jaki sposób będziesz mógł zmieniać swoje dane osobowe?
W każdej chwili możesz samodzielnie zalogować się do naszego systemu i uzupełnić lub zmienić dane, które wskazałeś podczas rejestrowania swojej firmy w naszej wyszukiwarce. W analogiczny sposób powinieneś postąpić, jeśli chcesz zmienić adres e-mail, na których wysyłany jest nasz Newsletter. Dane, jakie użyte zostały do dokonania transakcji zakupu oferowanej przez nas usługi nie można zmienić, gdyż stanowią one część składową rachunku bądź faktury.
Nie istnieje możliwość zmiany danych, które zbierane są automatycznie. Dane te jak w przypadku ciasteczek (cookies) możesz samodzielnie usunąć z poziomu przeglądarki. Należy zaznaczyć, że nasze ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
Zmiany polityki prywatności.
Zastrzega się możliwość wprowadzania zmian w polityce prywatności. Wszelkie informacje na ten temat publikowane będą na naszej stronie internetowej.